START UP (CRACKLE)

StartUp, kısaca:
İki hafta önce sabahlayarak, tek gecede bitirdiğim ve ikinci sezonu gelene kadar muhtemelen YouTube'da hakkında ne var ne yoksa izlemiş olacağım dizi.


Nedir bu StartUp, neden bu kadar sevdim ?
Dizi Miami'de geçiyor ve yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz efsane dörtlünün yollarının kesişmesini anlatıyor.
Martin Freeman tarafından canlandırılan FBI ajanı Phil Rask
Otmara Marrero'nun canlandırdığı dizinin ana konusunun etrafında döndüğü "GenCoin" isimli "geleceğin para birimi" olarak tanıtılan platformun yaratıcısı Izzy Morales
Edi Gathegi'nin muhteşem oyunculuğuyla bizlere sunduğu, konuşmalarıyla gözlerinizi dolduracak Ronald Dacey
The O.C. dizisiyle akıllarda yer etmiş Adam Brody'nin canlandırdığı akıllı, fakat babası yüzünden başına işler açılan, başarılı finansman Nick Talman
Şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki dizide aksiyon hiç eksik olmuyor, tam her şey yolunda gidiyor derken bir anda size ters köşe yapıp "O kadar çabuk karar verme bakalım" diyor ve sizin elinizden de bir sonraki bölümü izlemekten başa bir şey gelmiyor.

Müzik
Şu anda bu yazıyı dahi dizinin şarkılarını dinleyerek yazıyorum. Şarkıların olduğu bir oynatma listesi ne yazık ki bulamadım ancak şu anda kendim hazırlıyorum, tamamladıktan sonra YouTube linkini buraya ekleyeceğim.
Şimdilik fikir edinmeniz için birkaç örnek:

Diziyi etiketleyecek olsak, içerdiği şiddet, uyuşturucu ve seks sahnelerinden dolayı 13 yaş ve üzeri olurdu. Ama sakın sanmayın ki yalnızca bunlardan ibaret. Kesinlikle hayır, önyargılı başlamazsanız, başladıktan sonra bırakamayacaksınız :)

Bu yazıya başlarken kendime 'hayır fangirllük yapmayacaksın' diye söz vermiştim ama üzgünüm elimde değil.
Eğer bu yazdıklarım sizi diziyi izlemeye itmediyse, bir de şunu deneyelim. İki kelime.

M  A  R  T  I  N   F  R  E  E  M  A  N  

Eğer Martin Freeman'ı Bilbo (The Hobbit), John Watson (Sherlock) ya da Tim Canterbury (The Office) olarak gördüyseniz - benim gibi- Phil Rask'ı gördüğünüzde ağzınız açık kalacak -benim gibi- ve bu adamın yeteneğine bir kez daha hayran kalacaksınız.
Hele 8. bölümde bir sahne var ki... Lütfen izleyin de "o" sahne hakkında uzun uzun tartışabilelim.
Her bölümü 45 dakikalık olan 10 bölümlük birinci sezonunu internette bulabilirsiniz. 28 Eylül'de yeni sezon başlamadan izlemenizi şiddetle öneriyorum. 
Son olarak iki sezonun fragmanlarını koyarak burada bırakıyorum çünkü biraz daha devam edersem spoiler vereceğim...
Dizinin resmi siteleri:
Facebook
Twitter
Instagram
IMDb sayfası 
Crackle platformunun YouTube sayfası

*gifler livingthegifs adlı Tumblr kullanıcısına aittir*

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Uyanış || All The Rage - Courtney Summers

BU AY NE YEDİM || STORIES OF THE MONTH - MARCH 2019